Kρυώνεις?Και εμείς αλλά με αυτές τις τροφές θα…ανάψουν τα αίματα κυριολεκτικά

0

Οι χαμηλές θερμοκρασίες ήρθαν για να μείνουν-λες και τις καλέσαμε και αυτές-και εκτός απο τα χαριτωμένα σας σκουφάκια και τα γαντάκια,χρειάζεστε περισσότερους τρόπους για να ζεσταθείτε και καθώς δεν είναι εύκολο όλη μέρα με την ηλεκτρική κουβέρτα να τυλιχτείτε,θα βασιστείτε στις τροφές που ανεβάζουν την θερμοκρασία του σώματος.

00000000000000000000000000000000000000000

Πολλοί άνθρωποι έχουν διαπιστώσει ότι το τζίντζερ προσφέρει ανακούφιση από πονοκεφάλους και πεπτικά προβλήματα, αλλά λίγοι γνωρίζουν ότι μπορεί επίσης να παίξει μεγάλο ρόλο στην αύξηση της θερμοκρασίας του σώματος σε μια κρύα μέρα. Για επιπλέον ζεστασιά, δοκιμάστε ένα φλιτζάνι με τσάι από τζίντζερ.Το λάδι καρύδας σίγουρα δεν είναι μια χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά (μία κουταλιά της σούπας περιέχει 117 θερμίδες και 13,6 γραμμάρια λίπους), αλλά τα λιπαρά του οξέα είναι πολύτιμα για την υγεία σας, συμπεριλαμβανομένης της ενίσχυσης του ανοσοποιητικού, της ταχύτερης επούλωσης τραυμάτων και της απώλειας βάρους.Χάρη στο υψηλό επίπεδο καφεΐνης, μια καυτή κούπα πράσινο τσάι θα σας ανεβάσει και θα σας ζεσταίνει. Μαζί με τα φλαβονοειδή αντιοξειδωτικά που περιέχει (κατεχίνες) και την καφεΐνη, το πράσινο τσάι έχει και θερμογενετικές ιδιότητες. Για να αυξήσετε τη θερμοκρασία του σώματός σας κατά το γεύμα, δοκιμάστε συνταγές που περιλαμβάνουν το πράσινο τσάι στον κατάλογο των συστατικών.

 

ΥΓ: Το παρόν άρθρο αποτελεί υλικό προγραμματισμένο από τη Νανά Καραγιάννη για να δημοσιευτεί σήμερα.