«Dry January»: Τι είναι και γιατί πρέπει να το ξεκινήσεις άμεσα…

0

Τι είναι η τάση Dry January; Ιανουάριος χωρίς αλκοόλ και σου δίνουμε όλους τους λόγους για να την ακολουθήσεις κι εσύ. Δες το σαν challenge!

Επιτέλους και μια τάση που αξίζει να ακολουθήσει κανείς. Η τάση Dry January ακολουθείται εδώ και αρκετά χρόνια στο εξωτερικό, αφού έχει ξεκινήσει από 2013 στην Αγγλία. Ιανουάριος χωρίς αλκοόλ αφού έχεις αρκετά αποθέματα από τις γιορτές. Γιατί, όμως, είναι τόσο σημαντικό;

Αρχικά να σου πούμε τους όρους του «παιχνιδιού». Δεν πρέπει να καταναλώσεις αλκοόλ για έναν μήνα, για τον Ιανουάριο. Και είναι ένας τρόπος για να πιεις λιγότερο ή για να κάνεις ένα restart στον οργανισμό σου μετά από έναν ή δύο μήνες πάρτι και αλκοόλ.

Γιατί ν’ ακολουθήσεις την τάση Dry January;
Τα οφέλη είναι πολλά και θα σε κάνουν να δεις αυτήν την τάση με άλλο μάτι. Αρχικά, θα ξοδέψεις λιγότερα χρήματα (ναι, το αλκοόλ κοστίζει), θα κοιμηθείς καλύτερα και θα έχεις περισσότερη ενέργεια.

Η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ, όπως ήδη γνωρίζεις επηρεάζει την ποιότητα του ύπνου σου, δεν δίνεις την ευκαιρία στο σώμα σου να απολαύσει ένα βαθύ ύπνο, να βοηθήσεις τον οργανισμό σου να επανέλθει και να έχει την ενέργεια για την επόμενη μέρα.

Όταν μένεις χωρίς αλκοόλ, τότε κοιμάσαι ήσυχος και την επόμενη μέρα νιώθεις πως έχεις ξεκουραστεί και έχεις περισσότερη ενέργεια για ν’ανταπεξέλθεις στις υποχρεώσεις της επόμενης ημέρας.

Παράλληλα, μπορεί να δεις βελτίωση στο δέρμα σου. Το αλκοόλ είναι διουρητικό που σημαίνει πως πηγαίνεις στην τουαλέτα πιο συχνά και είσαι πιο αφυδατωμένος, ειδικά αν δεν πίνεις νερό. Και αυτό επηρεάζει σίγουρα την επιδερμίδα σου που φαίνεται πιο θαμπή και έχει τάση για εμφάνιση ακμής.

Χωρίς αλκοόλ θα πίνεις περισσότερο νερό, θα είσαι ενυδατωμένος και θα δεις τη διαφορά στο δέρμα σου που θα γίνει πιο λαμπερό.

Παράλληλα, ίσως δεις τον αριθμό της ζυγαριάς να μειώνεται. Αν δεν καταναλώσεις αλκοόλ για έναν μήνα, ίσως χάσεις βάρος. Και αυτό γιατί ένα ποτό έχει περίπου 150 με 200 θερμίδες ενώ μαζί με ένα ποτό καταναλώνεις περισσότερη ποσότητα φαγητού, χωρίς να το συνειδητοποιείς. Και στα bonus είναι το γεγονός ότι θα νιώθεις λιγότερο φουσκωμένος.

Αντί για το αλκοόλ μπορείς να βρεις πολλές εναλλακτικές, πιο υγιεινές και να συνειδητοποιήσεις πως δεν σου λείπει και τόσο τελικά.

Και όταν έρθει ο Φλεβάρης…;
Και όταν έρθει με το καλό ο Φλεβάρης τι κάνεις; Ρώτα τον εαυτό σου πώς νιώθει μετά από έναν μήνα αποχής από το αλκοόλ. Σκέψου όλα τα οφέλη που σου χάρισε αυτή η μικρή αλλαγή στην καθημερινότητά σου και επαναπροσδιόρισε ξανά τη σχέση σου με το αλκοόλ.

Το πιο πιθανό είναι να ξεκινήσεις να πίνεις λιγότερο από πριν, να καταλάβεις πότε το έχεις ανάγκη και πότε όχι.

ipop.gr

Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου...