Δείξε 5 κιλά πιο αδύνατη κάνοντας 3 μόνο ασκήσεις!

0

Σίγουρα θα έχεις ακούσει για το foam roller το οποίο μπορεί να σε βοηθήσει να απαλλαγείς από οποιονδήποτε μυικό πόνο, να σου χαρίσει καλύτερη στάση σώματος και μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση.

Δες 3 ασκήσεις που μπορείς να κάνεις για να αποκτήσεις καλύτερη στάση και να δείχνεις πολύ πιο αδύνατη χωρίς ουσιαστικά να κοπιάσεις.

Snow Angel

Βάλε το ρόλερ σου καθέτως στο έδαφος και ξάπλωσε πάνω του.

Ξεκίνα με τα χέρια σου τεντωμένα προς τα πίσω.

Εισέπνευσε βαθιά καθώς φέρνεις αργά τα χέρια σου προς τα πάνω κρατώντας τα όσο πιο κοντά στο στρώμα γίνεται.

Εξέπνευσε εντελώς καθώς φέρνεις τα χέρια σου κάτω δίπλα στους γοφούς σου.

Επανέλαβε 8 φορές.

Roll Out the Kinks

Ξάπλωσε πάνω στο ρόλερ σου το οποίο αυτή τη φορά έχεις βάλει οριζοντίως στο έδαφος. Στερέωσε το ρόλερ στο σημείο πίσω από το στήθος σου. Βάλε τα χέρια σου πίσω από το κεφάλι όπως τα βάζεις όπως όταν είναι να κάνεις κοιλιακούς.

Με τη βοήθεια των ποδιών σου εισέπνευσε και ρόλαρε λίγο προς τα πάνω σταματώντας όταν το ρόλερ φτάσει στους ώμους σου.

Εξέπνευσε και ρόλαρε μέχρι κάτω, σχεδόν μέχρι τα οπίσθιά σου.

Επανέλαβε 10 φορές.

Rolling Rev Push-Through

Κάτσε κάτω έχοντας το ρόλερ από πίσω σου. Τέντωσε τα πόδια σου και φέρε τα χέρια σου πίσω από το ρόλερ, Έχε τους ώμους σου πίσω και το στήθος σου ανοιχτό.

Εισέπνευσε καθώς ρολάρεις προς τα πίσω και νιώσε το ρόλερ νά φτάνει μέχρι τις μασχάλες σου.

Εξέπνευσε καθώς επιστρέφεις πίσω στην αρχική σου θέση.

Επανέλαβε 8 φορές.

keepup.gr

Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου...