Aυτά τα λάθη κάνεις όταν μαγειρεύεις και ορίστε γιατί παχαίνεις

0

Το ξέρουμε καλά κορίτσια πως δεν είναι μόνο το πόσο τρώμε και τι επιλέγουμε να μασουλάμε αλλά και ο τρόπος που το μαγειρεύουμε αφού το ίδιο γεύμα με λάθος μαγειρική μπορεί απο normal και υγιεινό και να καταλήξει εξτρα παχυντικό…τι κακό κ αυτό!Πρώτο και πιο συνηθισμένο μας λάθος το οτι,κακά τα ψέμματα, όσο έμπειρες και αν θεωρούμαστε στην κουζίνα είναι εύκολο να βάλουμε πολύ περισσότερο από ό,τι χρειάζεται και αυτό είναι ένα πρόβλημα δεδομένου ότι μία κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο περιέχει περίπου 120 θερμίδες.Το καλύτερο είναι να χρησιμοποιούμε μια μεζούρα για να βεβαιωθείτε ότι δεν ρίχνουμε πάρα πολύ.

Οι τροποποιήσεις σε ήδη αγαπημένες μας συνταγές θα μπορούσαν να μας βοηθήσουν αρκετά,για παράδειγμα, εάν μια συνταγή απαιτεί κανονικά ζυμαρικά, εσείς αλλάξτε τα με ζυμαρικά ολικής άλεσης για περισσότερες ίνες και όταν χρειάζεται τυράκι το φαγάκι εσείς να προτιμάται την light εκδοχή του.Πειραματιστείτε με διάφορα μπαχαρικά στην μαγειρική σας. Αν βρείτε μερικές “νέες γεύσεις” που σας αρέσουν, τότε θα απολαμβάνετε πιο νόστιμα γεύματα χωρίς να αυξάνετε τις θερμίδες που καταναλώνετε.

Ίσως κάτι που δεν είχες σκεφτεί είναι η…δοκιμή την ώρα της συνταγής που εμείς την κάνουμε και την παρακάνουμε αφού τελικά το τσιμπολόγημα δεν το λαμβάνουμε υπόψιν όταν μετράμε θερμίδες και αυτό είναι λάθος.Η μόνη λύση σε αυτό είναι η δοκιμή να περιορίζεται στην μια κοφτή μπουκίτσα και μέχρι εκεί,όχι για να σερβίρουμε μισό πιάτο(που αυτό κάνουμε)για να….βεβαιωθούμε.


ΥΓ: Το παρόν άρθρο αποτελεί υλικό προγραμματισμένο από τη Νανά Καραγιάννη για να δημοσιευτεί σήμερα.

Comments are closed.