Φουσκωμένη κοιλίτσα μετά τα Πασχαλινά σκάνδαλα?Σε 5 μερούλες θα έχεις ξετουμπανιάσει

0

Ακόμα και αν προσπάθησες να δείξεις μια αυτοκυριαρχία,δύσκολο σήμερα να μην αισθάνεσαι το λιγότερο τουμπανιασμένη και με ελαφρώς(ή και βαρέως) φουσκωμένη την κοιλίτσα,αποτέλεσμα των γιορτινών στιγμών.Το καλό είναι πως αν κινηθείς άμεσσα,ξεκινώντας απο τώρα που μιλάμε,θα προλάβεις να σώσεις την ζημιά γιατί ακόμα δεν θα έχει προλάβει να σου κάτσει το κιλό,αρκεί να ακολουθήσεις ένα πρόγραμμα σαν και αυτό που θα βασίζεται σε μια θρεπτική και υγιεινή τροφή αλλά όχι λιπαρή όπως το ελληνικό(πάντα)γιαούρτι.

1η ημέρα

Πρωινό: Δημητριακά ολικής άλεσης με γιαούρτι και ένα χυμό

Σνακ: Smoothie φρούτων

Μεσημεριανό: 1 φλιτζάνι ζυμαρικά ολικής άλεσης με λίγη σάλτσα ντομάτας.

Σνακ: καφές

Βραδινό: ψητό φιλέτο βοδινό με φάβα ή γιαούρτι
2η ημέρα

Πρωί Χυμό πορτοκάλι + μία φέτα ψωμί ολικής αλέσεως + 30 γραμμ. ανθότυρο.

Ενδιάμεσα Ένα φρούτο ή ένα χυμό από μήλο και καρότο.

Μεσημέρι Μερίδα κοτόπουλο ψητό ή βραστό + μικρή σαλάτα

Βράδυ Φρουτοσαλάτα από 3 φρούτα + 10 αμύγδαλα.

3η ημέρα

Πρωί Ένα ποτήρι γάλα ελαφρύ + 3 κ.σ. δημητριακά.

Ενδιάμεσα Μία φρυγανιά + ένα τυράκι κίτρινο (μία φέτα).

Μεσημέρι Μία μερίδα ρύζι + γιαούρτι έως 2% λιπαρά.

Βράδυ Βρασμένα λαχανικά – μπρόκολο, κουνουπίδι, κολοκυθάκια (μία μερίδα + 1 γιαούρτι).

4η ημέρα 

Πρωινό: ένα φλιτζάνι δημητριακά και ένα γιαούρτι χωρίς λιπαρά, μία μπανάνα και ένα καφέ

Σνακ: Smoothie φρούτων

Μεσημεριανό: σάντουιτς με κοτόπουλο και light μαγιονέζα

Σνακ: κρέμα βανίλια

Βραδινό: 2 χοιρινά λουκάνικα χαμηλών λιπαρών με φασόλια και καρότα στον ατμό

5η ημέρα

Πρωινό: ομελέτα, μία φρουτοσαλάτα και καφές

Σνακ: Smoothie φρούτων

Μεσημεριανό: Σαρδέλες ψητές και ένα γιαούρτι χωρίς λιπαρά

Σνακ: ρυζόγαλο

Βραδινό: φιλέτο κοτόπουλο ψητό και πατατοσαλάτα