Πως να μην παχύνεις τον φετινό χειμώνα

0

Η πικρή αλήθεια είναι πως ο χειμώνας μας ανοίγει ακόμα περισσότερο την όρεξη και καθόλου δεν φταίμε γι αυτό!!Ο οργανισμός μας έχει πράγματι ανάγκη απο περισσότερες θερμίδες για να δουλέψει σωστά και εμείς έχουμε την τάση να..μην του χαλάμε χατήρι.Πως θα καταφέρουμε όμως να μην ξεφύγουμε εντελώς και να μείνουμε σταθερές-σχετικά τελοσπάντων-στο βάρος μας?

0000000

Προσπαθήσετε να κάνετε ένα προγραμματισμό για το τα κυρίως γεύματα και τα σνακ σας και με βάση αυτόν προμηθευτείτε τα απαραίτητα τρόφιμα. Δείτε την καθημερινότητά σας και τις ώρες ή ημέρες που έχετε χρόνο για την προετοιμασία φαγητού.Όλες προτιμάμε την ποικιλία των καλοκαιρινών φρούτων, αλλά ας μην τα ξεχνάμε το χειμώνα! Άλλωστε και σε αυτή την εποχή του χρόνου υπάρχει ποικιλία, όπως μπανάνες, μήλα, αχλάδια, ρόδια και λωτοί και μαρούλι, λάχανο, μπρόκολο, κουνουπίδι, παντζάρια και άλλα πολλά. Προσθέστε κάποια πηγή πρωτεΐνης σε κάθε γεύμα και θα δείτε τη διαφορά. Πηγές πρωτεΐνης είναι τα όσπρια, το κρέας, το ψάρι, τα αυγά, το τυρί, τα όσπρια, το γάλα, το γιαούρτι και σε κάποιο βαθμό οι ξηροί καρποί.

00000000000

Πέρα από το στομάχι μας, πρώτα πρέπει να “χορταίνει το μάτι μας”, γι’ αυτό αποφύγετε να σερβίρεστε σε μεγάλα πιάτα που φαίνονται άδεια με την ενδεδειγμένη μερίδα φαγητού. Αντίθετα, προτιμήστε μικρότερα και, αν δεν σας ενοχλεί, σερβίρετε τη σαλάτα στο ίδιο πιάτο.Συχνό φαινόμενο είναι η αύξηση της επιθυμίας για γλυκό ή για ζεστά αφεψήματα κατά τους χειμερινούς μήνες, γι’ αυτό πρέπει να βρούμε πιο υγιεινές και ελαφριές εναλλακτικές για τα αγαπημένα μας γλυκά.Τα φρούτα μπορούν να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο στα γλυκά. Δοκιμάστε για παράδειγμα να ψήσετε μήλο με λίγη κανέλα στο φούρνο, θα εκπλαγείτε από το πόσο νόστιμο είναι!

 

ΥΓ: Το παρόν άρθρο αποτελεί υλικό προγραμματισμένο από τη Νανά Καραγιάννη για να δημοσιευτεί σήμερα.