Ποιές τροφές θα σου κόψουν την όρεξη και τις λιγούρες

0

Το έχουμε αυτό στο Lady’s Life,είμαστε λιχούδες και έχουμε λιγούρες!!Πεινάμε δεν πεινάμε,όλο κάτι θέλουμε να μασουλάμε και επειδή η κατάσταση εύκολα βγαίνει εκτός ελέγχου,ας δούμε ποιές τροφές λίγο μας…μαζεύουν και την όρεξη μας τιθασεύουν!

239

-Πράσινο τσάι: Καταπολεμά τα συσσωρευμένα λιποκύτταρα της κοιλιάς, τα οποία, σε μεγάλη συγκέντρωση, μας δυσκολεύουν στο να πεοθαρχήσουμε σε μια αξιοπρεπή διατροφή.
Καπουτσίνο: Οι καφέδες και τα ροφήματα με αφρόγαλα είναι οι καλύτερες λύσεις για να ικανοποιούμε τις λιγούρες μας αφού και μας δίνουν την γλύκα που αναζητάμε εκείνη την στιγμή αλλά και μας…στουμπώνουν προσωρινά.
-Χούμους: Τα όσπρια είναι μια ωραιότατη εναλλακτική διότι μας δίνει άφθονη πρωτεΐνη και συνδυάζεται με άλλα τρόφιμα γεμάτα φυτικές ίνες που σε συνδυασμό χορταίνουν άμεσσα και για πολλές ώρες.
-Αβοκάντο: Η μέτρια κατανάλωση αβοκάντο μας δίνει ικανή ποσότητα μονοακόρεστων λιπαρών και μας «γεμίζει», ικανοποιώντας την επιθυμία μας για λιπαρά.Να μην ήταν και τόσο ακριβά!

web987
-Γιαούρτι: Το κλασικό ελληνικό γιαουρτάκι περιέχει ασβέστιο,κάτι που μειώνει τον κίνδυνο του «νευρικού τσιμπολογήματος».
-Μπανάνες: Το 95% της σεροτονίνης εντοπίζεται στην περιοχή της κοιλιάς, και οι μπανάνες είναι ιδανική τροφή για να την επαναφέρει στη σωστή ισορροπία και μην μου πείτε πως μια μπανανίτσα δεν σας φουσκώνει για αρκετή ώρα!

000000000000000000000000000000000000000000000000000000