Οι super γιαγιάδες που γίνονται top models!

0

Η 74χρόνη Μπενεντέτα Μπαρζίνι, θρυλικό ιταλικό μοντέλο, αγαπημένη των Dolce & Gabbana συμμετέχει σε διαφημίσεις Burberry και Gap. Η 74χρονη γυναίκα ίνδαλμα, η Τζόνι Μίτσελ συμμετείχε με την 64χρόνη Κιμ Γκόρντον σε καμπάνια Saint Laurent.

Η 84χρόνη ιέρεια του New Journalism, Τζόαν Ντίντιον μπήκε στη λίστα με τα cool κορίτσια του οίκου Céline. Μήπως αγοραστική δύναμη έχουν πλέον οι γυναίκες μετά τα 55 κι αυτό φαίνεται να το κατάλαβαν οι CEO των κολοσσών της μόδας;

Το 2018 μόνο στην Μεγάλη Βρετανία γύρω στα 55 θα είναι το 1/3 του πληθυσμού, περίπου 20 εκατομμύρια. Τουτέστιν μεθερμηνευόμενον γύρω στο 47% του καταναλωτικού κοινού. Φυσικά πρέπει οι διαφημιστές να προσελκύσουν τις ώριμες γυναίκες με κάποιον τρόπο. Και είναι γνωστό ότι οι μεγαλύτερες γυναίκες έχουν την πείρα να μην ανοίγουν εύκολα το πορτοφόλι τους. Θέλουν φεμινίστριες, δυναμικές, έξυπνες και επιτυχημένες γυναίκες στην καμπάνια και όχι 16χρόνες με αναλογίες άγουρου κοριτσιού που χωράει στα παιδικά του Zara. Η σημερινή 55άρα είναι πιο πλούσια, πιο υγιής, πιο όμορφη και με περισσότερο ελεύθερο χρόνο από την 55άρα που μεγάλωνε τα εγγόνια της πριν είκοσι χρόνια. Στην Αγγλία οι 65άρηδες ξοδεύουν γύρω στα 6.5 δις σε ρούχα. Το χρόνο. Τα πρακτορεία ζητούν μοντέλα άνω των 50 για να καλύψουν τις ανάγκες της νέας δημογραφικής εξέλιξης.

Η μητέρα του Έλον Μασκ, του κυρίου Tesla, η 69χρόνη Μέιε είναι το πρόσωπο της Covergirl και πρέσβειρα της Swarovski. Δουλεύει ως μοντέλο εδώ και πέντε δεκαετίες. “Ήμουν διάσημη πολύ πριν γίνει διάσημος ο Έλον” δηλώνει στις συνεντεύξεις της στην Vogue το μοντέλο του IMG με τα δέκα εγγόνια. Το μυστικό της; “Γιατί πιστεύετε ότι οι γυναίκες της ηλικίας μας δεν θέλουν να φορούν ωραία ρούχα, να ταξιδεύουν τον κόσμο και να συναντούν δημιουργικούς ανθρώπους. Αρκεί να αγαπάς και να προσέχεις το σώμα σου. Να μην αφήνεσαι. Δεν βάφω πλέον τα μαλλιά μου και κλείνω συνεχώς συμβόλαια. Όσο είμαι υγιής θα συνεχίσω να δουλεύω”. Η κυρία Μασκ πιστεύει ότι τα social media συνετέλεσαν στον εκδημοκρατισμό της μόδας. “Πλέον έχουμε όλες φωνή. Επίσης έχουμε το πλεονέκτημα ότι γνωρίζουμε πως ήταν ο κόσμος πριν τα tablets και τα έξυπνα κινητά. Χρησιμοποιούμε πιο σωστά το Twitter, το Facebook και το Instagram”.

Υπάρχουν δηλαδή influencers άνω των 60; Μπείτε στο Advanced Style. Η απάντηση είναι ευδιάκριτη. Η Ιλόνα στα 94, η Τζόις στα 80 και η Λιν Ντελ στα 81 είναι οι σταρ του fashion blog. Οι τρεις κυρίες αποτέλεσαν την έμπνευση για συλλογή του Μαρκ Τζέικομπς. Η Λιν Σλέιτερ, καθηγήτρια πανεπιστημίου και δημιουργός του δημοφιλούς blog Accidental Icon θέλει να δείξει στους σχεδιαστές ότι “υπάρχει και είναι αρκετά κουλ”. “Δεν μου άρεσε ο τρόπος που τα παραδοσιακά περιοδικά με αντιμετώπιζαν. Δεν μου άρεσαν τα ρούχα που έβρισκα στα καταστήματα για γυναίκες της ηλικίας μου. Κι έτσι αποφάσισα να κάνω το blog” λέει σε συνέντευξη στο περιοδικό W. Πλέον είναι το πρόσωπο της Mango.

Céline Spring 2015 Campaign

A post shared by didiondoc (@didiondoc) on

Η 60χρόνη Ινές ντε λα Φρεσάνζ σχεδιάζει μια κολεξιόν για τη Uniqlo. To 1983 υπήρξε το πρώτο μοντέλο που έκανε αποκλειστικό συμβόλαιο με τη Chanel μέχρι που χώρισαν οι δρόμοι τους μετά τον ομηρικό καυγά με τον Καρλ Λάγκερφελντ. Στα 51 της περπάτησε για τον Gaultier και στα 53 της για τη Chanel.

Μια 85χρόνη προγιαγιά από το Κεντάκι αποφάσισε να γίνει internet φαινόμενο. Πλέον στα 88 κάνει παρέα με την Μάιλι Σάιρους και με 3.3 εκατομμύρια followers στο Instagram είναι το πρόσωπο των καλλυντικών Urban Decay. H 86χρόνη Κάρμεν ντελ Ορεφίτσε είναι το γηραιότερο μοντέλο στις πασαρέλες. Όταν αποφάσισε να επιστρέψει στην ενεργό δράση έκλεισε αμέσως δουλειές με τον οίκο Missoni, τα Sephora και τα H&M. Δηλώνει ότι πάντα υπάρχει ένας άντρας στη ζωή της και παραμένει ενεργή σεξουαλικά. Ξεκίνησε την καριέρα της σε ηλικία 13 ετών, όταν την ανακάλυψε η σύζυγος ενός φωτογράφου σε ένα λεωφορείο, ενώ η Κάρμεν πήγαινε στο μάθημα χορού.

Η 96χρόνη θεσμός της Νέας Υόρκης Ίρις Άπφέλ διδάσκει ακόμη στιλ και έχει διακοσμήσει τον Λευκό Οίκο επί προεδρίας εννέα διαφορετικών Αμερικανών Προέδρων. Έχει σχεδιάσει κοσμήματα για την Wisewear, έχει λανσάρει σειρά καλλυντικών σε συνεργασία με την MAC και έχει πρωταγωνιστήσει σε διαφημιστικές καμπάνιες. Το ντοκιμαντέρ Iris είναι αποκάλυψη. «Ακόμα έχω παπούτσια που αγόρασα πριν 66 χρόνια» λέει η Iris στο ντοκιμαντέρ.

Γιατί είναι σημαντικό να υπάρχει πολυφωνία στο χώρο της μόδας; Γιατί όπως λέει και η πολύπειρη Ίρις “πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι ένα φόρεμα θα τους μεταμορφώσει. Δεν συνειδητοποιούν ότι το στιλ έχει να κάνει με τον εαυτό τους και το ύφος τους”.

Isn’t she cute? 💚

A post shared by Iris Apfel (@iris.apfel) on

Happy 2018 my dear friends 🍾💋

A post shared by Iris Apfel (@iris.apfel) on

❤️

A post shared by Carmen Dell Orefice (@carmendellorefice_official) on

protothema.gr

Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου...