Διατροφή σωστή ανάλογα με τον σωματότυπο σας,το πιο αποδοτικό

0

Οι Ελληνίδες χωριζόμαστε σε 2 μεγάλες κατηγορίες σε οτι αφορά τον σωματότυπο μας,είμαστε είτε μήλα είτε αχλάδια,χειμερινά τα λες φρουτάκια που είτε σου αρέσει να τα τρώς είτε όχι,τα έχεις στο….dna σου και το σουλούπι σου όπως συνηθίζουμε απλά να λέμε και ΚΑΜΙΑ απο εμάς σας διαβεβαιώ δεν είναι ευχαριστημένη απο τον σωματότυπο της.Μα καμία.Τι να τρώμε τελικά και τι να κοιτάμε απο…μακριά ανάλογα με το…φρούτο μας??Το περιοδικό people που ασχολείται με ανάλογα ζητήματα το ερεύνησε και κατέληξε.

0000000000000000000000000000

Ξεκινάμε με τις φίλες του Lady’s Life που είναι μηλαράκια!!

  • Μην αποφεύγετε εντελώς τους υδατάνθρακες με 100% πρωτεϊνικές δίαιτες. Απλώς αντικαταστήστε εντελώς το λευκό αλεύρι με το αλεύρι ολικής. Δηλαδή, εισάγετε στο διαιτολόγιο σας μόνο καστανό ρύζι,κινόα,βρώμη,τα περισσότερα λαχανικά (εκτός από καλαμπόκι,πατάτα,καρότα) και φρούτα (εκτός από μπανάνα,καρπούζι,σταφύλια)
  • Πολύ βασικό είναι να προσθέσετε καλά λιπαρά όπως τα ωμέγα-3 λιπαρά στη διατροφή σας. Δοκιμάστε αβοκάντο,καρπούς όπως καρύδια και ελαιόλαδο.
  • Εντάξτε καθημερινά στο διαιτολόγιο σας πρωτεΐνες όπως άπαχο μοσχαρίσιο κρέας,κοτόπουλο,γαλοπούλα,ψάρι,αυγά ή όσπρια.
  • Περιορίστε το αλκοόλ ή έστω προτιμήστε το κρασί.

000000000

Αν είστε αχλαδάκια-που είναι και το πιο σύνηθες στην χώρα μας-

 

  • Προσοχή στο αλάτι.Αντικαταστείστε το κανονικό αλάτι με αλάτι Ιμαλαίων,αλάτι βοτάνων ή υποκατάστατο άλατος.Αποφύγετε ελιές,κύβους μαγειρικής,καπνιστά, κονσέρβες.
  • Περιορίστε τα λιπαρά και κόψτε εντελώς το κορεσμένο λίπος που βρίσκεται συνήθως σε λιπαρά κρέατα,τηγανιτά και επεξεργασμένα τρόφιμα. Από λιπαρά προσθέστε μόνο ελαιόλαδο στη σαλάτα,μία χούφτα καρπούς την ημέρα και λάδι καρύδας στη μαγειρική.
  • Βάλτε γαλακτοκομικά χαμηλών λιπαρών σχεδόν σε κάθε γεύμα. Γυναίκες με αυτόν τον σωματότυπο έχουν περισσότερες πιθανότητες εμφάνισης οστεοπόρωσης

000000000000000000000000000000000000000000

ΥΓ: Το παρόν άρθρο αποτελεί υλικό προγραμματισμένο από τη Νανά Καραγιάννη για να δημοσιευτεί σήμερα.